Sunday, 29 May 2011

Kolej Matrikulasi Pulau Pinang

23/5/2011
»Pagi,Pendaftaran. Ad 2079 -students yg register. (matrik yg paling ramai masuk)
»Petang,kemas bilik

24/5/2011
»Perhimpunan pagi.
»Taklimat disiplin.
»Pembahagian kelas. Ak dapat kelas F1P1 (modul 2)
#Fesi mebakar, kami dibakar, kulit ku terbakar.
LDK? Zzzzzzz

25/5/2011
»Buat bendera kelas
»Ujian kerjaya yang tak masuk akal
»Selami situasi dan budaya kolej
»Raptai penutup minggu pengenalan
»Solat d dataran. # hujan
»Duduk Dalam dewan buang masa

26/5/2011
»Majlis penutup minggu pengenalan (ni je yang best)
»insuran diri. (ni la LDK yg memaksa Ak untuk cakap banyak)
»edit portal.
»senaman aerobic. + ayumi + faizal tahir + bosan
»baca yassin dan solat d dataran. # hujan sedikit. Tp x kesah sbb Boleh balik hostel awal.

27/5/2011
»penyerahan surat aku janji.
»solat jumaat d surau KMPP
»borak-borak dengan lecture. (dapat soalan untuk kelas tutor)
»borak-borak bersama Fesi
»dengan alumni bg tazkirah lps solat maghrib d dataran. (aktiviti yg Ke-2 best)
»malam akhir dengan mentor. (aktiviti yg x berapa stress)


tu saja aktiviti sepanjang minggu pengenalan

==> Utk warga KMPP;
Kalian masih tidak tahu tentang diriku, aku memang muka blurr, muka x ada perasaan. Nak tengok aku gelak ikhlas pun memang Susah. Sepanjang orientasi ni memang Ak x banyak ketawa. Sbb rmai sangat yang buat lawak yang Ak x faham. TAHA!
~~~~~~~~~~~~~~



Terima kasih kerana membaca!

H.A.N.D!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment