Saturday 21 May 2011

Tawaran

Salam sejahtera!
Kali ni aku nak cerita tentang tawaran yang ak dapat tahun ni. Seperti juga kawan-kawan ku yang lain, ak telah ditawarkan untuk menyambung pelajaran di IPTA. Berikut adalah tawaran yang telah aku terima:
1-Universiti lslam Antarabangsa (asasi-kejuruteraan dan sins komputer)
2-Kolej Matrikulasi Pulau Pinang (program 1tahun-sains fizikal)
3-Malaysian Institute of Aviation Technology (diploma-aircraft maintenance)
4-KPLSPM (ijazah-Sekolah rendah)

itu saja yang aku dapat. Yang lain IPTS. Walaupun tak sehebat dan segempak kawan-kawan aku yang dapat study abroad, tapi aku bersyukur je.

Dalam banyak-banyak tawaran tu, ak telah memilih untuk menyambung pelajaran ke matrik pineng, KMPP. Last minute baru ak decide.
Aku target Di matrik ni nak pulun habis-habisan. Ak nak dapatkan 4flat untuk semua exam. Lepastu nak mintak study d oversea. Aminnn! !
#pembaca yang dihormati pun doakanlah kejayaan ku.

>> cukup setakat ini. Penat tangan nak menekan skrin phone aku ni.

Terima kasih kerana membaca!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment